11/17/09

Posyen rindu

Tajuknya agak gedik..sila abaikan

Baiklah.
Bagaimana mahu mengubati sakit rindu tanpa mengeluarkan modal,kesan yang mujarab lagi berkesan dengan efek yang tahan lama.

Yeah..saya sedang kerinduan lalu sedang cuba memikirkan strategi2 untuk mengatasinya. Ini contoh perempuan bijaksana yang cuba mengabaikan perasaan rindu x patut.

Terus kepada topik.

Ini langkah-langkahnya

1. Jangan fikirkan objek yang dirindu. Buat aktiviti anda seperti biasa. Sibukkan diri supaya anda tidak memikirkannya. Tidur 24 jam?

2. Letak jauh2 segala benda yang boleh mengingatkan anda kepada objek dirindu. Termasuk gambar monyet dan ungka kalau itu juga mampu buat anda ingat kepada objek dirindu.

3. Jauhkan diri dari telefon bimbit anda. Abaikan msg2 yang boleh buat anda super duper rindu. Ini paling sukar.

Ini yang saya cuba buat.

Tahap keberkesanan?zero..
Langsung tidak membantu..tahniah bazirkan masa baca mendalah ini.

Sekian

6 comments:

  1. yg menunggu mu buat nasi dggNovember 18, 2009 at 6:58 PM

    simptom jiwang thp gaban melanda murin..gile ah...tak sangka, at last she shows her feelings! nmpok je cam ganas, tapi jauh di sudut terpencil murin berperasaan seperti WANITA lain juga...hikhikhik...

    ReplyDelete
  2. apekah perasaan ini?: rasa mau cekik,lilit mung kemas di pokok getah kasi keras cokeng mapuh situ..huh

    ReplyDelete
  3. "berdebarnya hati..rinduku datang lagi..."

    sila nyanyi2 lagu dangdut ini ala amelina.
    moga bertambah penangan rindu...;))

    ReplyDelete
  4. aku mcm tau je sapa yg mung rindu....teman tapi mesra mung kang????

    ReplyDelete
  5. ko apa pasal mengelabah!!!!....ko bajet ko cantik lah nie...tulis blog merapu rapu syok sendiri....

    ReplyDelete
  6. aku tulis blog merapu2 pon baik ko ucap tahniah ke aku berjaya buang masa ko baca blog aku.hakhakhak.

    ReplyDelete