6/8/09

Tiada tajuk..

Aku berceloteh aja ini hari.

Pasal bunuh diri

Selalunya dengar dari radio,baca paper,tgk berita baru dpt berita camni
Tapi kali ini aku alami sendiri
Makhluk tenuk yang lupa tuhan itu telan peluntur
Bukan calang2 peluntur
Peluntur kuat untuk bersihkan toto dan sesetengah carpet
1 cawan (pandai pulak disukat-sukat)
Dengan harapan mampus terus
Tapi tuhan masih lagi bagi peluang
Sayang pada tenuk itu
Hidup walaupun nafas bau klorox satu minggu

Pesanan aku
Kalau nak mampus pun
Fikirla pasal tuhan
Fikirlah pasal anak2
Minum klorox pon xmati2 juga
Lain kali jumpe aku
Pelajari cara2 nak mati dengan senang
Mudah,berkesan tapi selamat
Dan yang penting
Terus mati tanpa mengundang
Rasa jelik masyarakat

Waktu hidup pon orang dah jelik
Mati apatah lagi
Takkan cium bau syurga..nauzubillah..
Pendek betul fikiran
Apa yang pasti
Mungkin saluran pencernaan tenuk itu
Bersih sedikit
Kesan tidakbalas peluntur
Sedap agaknya jus alkali itu
Satu cawan tanpa sisa

Plan bodoh yang tidak menjadi itu
Harap tiada sambungan

Kalau nak juga
Aku boleh tunjukkan cara
Tawaran akan dibuka
sampai bila2..

No comments:

Post a Comment