2/26/09

cita-citaku..pramugari disegani

aku xpernah terfikir nak jadi pramugari

x pernah..neber...

tetiba hari ini bangun pagi,aku rasa nk jd pramugari..

silap aku hanya 1:menghebohkan niat suci ini.

disini aku kemukakan dalil2 KELAYAKAN aku

bg sape2 yg xtau,belom tau,

aku ade ciri2 di bawah:-
-gadis yang tinggi budi pekerti walau xcukup tinggi
-senyuman memikat jiwa, bergaya dan berketrampilan anggun
-suara gemersik,lemak merdu berkrim digemari ramai
-cekap,amanah,pandai kira duit, sedikit mata duitan walau bermata empat
-skirt pendek?ape nk diheran..kecik2 dulu pown dh kenal skirt.huh.
-high heel?jogging pown gue berheel taw.
-Outstanding,friendly--->pandai memikat,senang dpt sugardaddy
-communication skill??kacang je tu...budak umo 2 thn ckp pown aku leh translate.
-slim n langsing?Miss World pown jeles dgn aku.huh.

so,apsal bising2??apsal kecoh2?apsal gelak2?
byk x-factor aku yg melayakkan aku tuk jd stewardess..dahhhhh..jgn kutuk lg..